BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ The Journal of Social Sciences Institute ISSN1301-5265 CİLT 16 SAYI 30 ARALIK 2013
BU SAYININ TAMAMINI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
Madra Dağı ve Çevresinin Arazi Örtüsü/Kullanımındaki Zamansal Değişimin Uzaktan Algılama Yöntemi İle Değerlendirilmesi
Using Remote Sensing Method To Evaluate The Change Of The Land Cover/Land Use In Time In Madra Mountain
Alper UZUN- Mehmet SOMUNCU
Okul ve Eğitim Yöneticilerinin Kurmuş Olduğu Sivil Toplum Kuruluşlarının Mesleki Etkililiklerinin Araştırılması: Nitel Bir Analiz
The Examination Of Professional Effectiveness Of Non-Governmental Organizations Established By School Principals And Educational Administrators: A Qualitative Analysis
İbrahim Hakan KARATAŞ - Zehra ŞAŞMAZ
Çağdaş Türk Resminden Bir Örneğin İkonolojik Çözümlemesi
An Essay Of Iconological Analysis On A Contemporary Turkish Painting
Elif ÇİMEN
İlköğretim Düzeyinde Matematik Yeterliliği İçin Gerekli Dört Temel Prensipten Birisi “Tersine Çevirme Prensibi” Nedir? Neden Önemlidir? Stratejileri Nelerdir?
What Is “Inversion Principle”, Which Is One Of Four Basic Principles Of Mathematical Proficiency In Elementary School Level? Why Is It Important? What Are The Strategies In Relation To The Principle?
Esin ACAR
Kredi Tahsisinde Rating Yönteminin Sorunlu Krediye Etkisi
The Effect Of Rating Method To Problematic Loans At Loan Allocation
Metin ATALAR - Nisa Kıymet ŞAHİN
Muhasebe Meslek Mensupları Arasında Yaşanan Haksız Rekabet Üzerine Bir Araştırma
A Study On Unfair Competition Among Accounting Professionals
Vesile ÖMÜRBEK - Tarık TÜRKOĞLU
Çalışanların Örgütsel Adalet Algılarında Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Rolü
The Role Of Managers’ Ethical Leadership Behaviours On Organizational Justice Perception Of Workers
Avşar KURGUN - Erdem AKTAŞ - Ediz GÜRİPEK
Mütareke Meclisinde Ermeni Meselesi Tartışmaları
Discussions Of The Armenian Issue In The Armistice Assembly
Bünyamin KOCAOĞLU
Termal Otel İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakatine Etkisi
Impact Of The Service Quality Of Turkish Thermal Hotel Enterprises On Customer Loyalty
Oktay EMİR - Didem PAŞAOĞLU
Türkiye’de Gastronomi Turizmi Üzerine Genel Bir Değerlendirme
An Overall Assessment On The Gastronomic Tourism In Turkey
Turgay BUCAK - Ülker Erdoğan ARACI
Turistlerin Marka Algılarının Konaklama Tercihleri Üzerindeki Etkisi: Antalya’daki Zincir Konaklama İşletmelerinde Bir Uygulama
Brand Perception Of Tourists Their Effect On Accommodation Preferences: An Implementation On Accommodation Chain Enterprises In Antalya
S.Banu YILDIZ
Kalite Yönetim Sistemleri ve Tüketicinin Korunması Duyarlılığı: İstanbul’daki 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
Quality Management Systems And Sensivity Of Consumer Protection: An Application At Five-Star Hotels In Istanbul
Göksel Kemal GİRGİN